poniedziałek, 31 stycznia 2011

Moje pierwsze wyróżnienie;)


Nie wiem czy zasłużyłam ale dostałam je od mika78... której bardzo dziękuję...:):):)

Zasady
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi

- śmiech moich dzieci
-mój mąż a raczej jego cierpliwość do mnie:)
-roobienie wszystkiego co sprawia mi przyjemność
czyli czytanie, nauka języka fińskiego i karteczki;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego wyróżnienia i dziękuję pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)
    U mnie na Ciebie czeka kolejne, do kolekcji;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję, no i jeszcze raz, DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)