sobota, 1 stycznia 2011

Moje Candy;)

Zapraszam was serdecznie na moje pierwsze Candy:)

Do świętowania powodów jest wiele..po pierwsze ..miło jest zacząć nowy rok od czegoś miłego,po drugie chcę Wam podziękować za to że mnie odwiedzacie a po trzecie właśnie 17 marca kończę trzydzieści lat!:)Czyli jak to mówią znajomi ..po trzydziestce to już w górki;)

A zasady udziału znane wam dobrze:

- wyrażenie chęci udziału w losowaniu poprzez napisanie komentarza w tym poście,do 17 marca:)
-będzie mi bardzo miło jeśli osoby blogujące poinformują o tym Candy na swoich blogach
-dodaj do obserwowanych( nie obowiązkowe:))

- osoby nie mające bloga też mogą wziąć udział, ale proszę by w komentarzu podały
swój adres e-mailowy
- losowanie 18 marca...więc mamy jeszcze dużo czasu;)






140 komentarzy:

  1. Witam ,to ja pierwsza się zgłaszam,Trzydzieste urodziny to rzeczywiście wielka sprawa życzę wszystkiego dobrego pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja pierwsza będę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień Dobry

    Chętnie się wpisuje i trzydziestki winszuje .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespodzianki uwielbiam i chyba jestem 7 :D oby to była szczęśliwa 7!
    Pozdrawiam i się zgłaszam oczywiście ;)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. O cukiereczki są:) Chętna jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w tym roku mam 30 chlip chlip.

    Chętnie się zapiszę na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam urodziny 5 dni po Tobie :o) Tylko niestety trzydzieste już minęły...
    Chętnie wezmę udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odziedziny i oczywiście ustawiam się w kolejkę :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1/06/2011

    Nigdy nie robiłam nic z papieru, a przygladając się np. pocztówkom zastanawiam się czy jest to papier? - dla mnie wygląda to tak smakowicie jak kawałek tortu, a nawet struktóra niektórych jest tak karbowana jak opłatek. Zazdroszczę kompozycji, wspaniałych pomysłów,widać że to wielka pasja. Chciałabym znaleźć też "sposób na siebie"- szukam natchnienia, weny, spokoju w swojej "nerwowości".
    Oczywiście zgłaszam się - choć dokładnie nawet nie wiem po co? pozdrawiam .
    martaz26@op.pl
    Tira Crox

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat! Zapisuję się do zabawy i serdecznie pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po trzydziestce to się dopiero życie zaczyna :) Wszystkiego co najlepsze życzę :)
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niespodzianki :) Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też lubię niespodzianki, dlatego chętnie zgłaszam się do zabawy! pozdrowienia
    krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie dołącze się do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego
    oczywiście się zapisuje:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam niespodzianki więc z chęcią się zapiszę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zapiszę się po tą niespodzinke:)
    Fajny blog, będę częściej tu zaglądać do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę o dopisanie mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuje sie z checia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy1/16/2011

    Minęła 30-tka, lecz przecież to pestka,
    to kroczek zaledwie w doświadczaniu życia.
    Przed Tobą wyzwania, mnóstwo do poznania
    i szczyty kariery ciągle do zdobycia.
    Szykuj się do drogi, szczęście łap za nogi
    i wyznaczaj sobie ambitne wciąż cele,
    a za latek kilka nadejdzie ta chwilka,
    kiedy stwierdzisz z dumą:
    "Osiągnąłem wiele!"
    agnieszkapruska2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie usatawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze zyczę samych słonecznych dni i jak najmniej zakretów na tej kolejnej dziesiątce zycia... :)
    Uwielbiam niespodzianki więc sie zaspisuje...

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego!
    A do candy się zapisuję...

    LuLuZ
    http://luluz-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zycie zaczyna sie po 30-stce i to prawda.
    Najlepszy wiek, eh...
    Zapisze sie i ja.
    agaciorek01@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się zapisuję i przesyłam najlepsze życzenia

    OdpowiedzUsuń
  27. :)
    madebyruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Najserdeczniejsze życzenia przesyłam już dziś :) a candy z chęcią się poczęstuję :) pozdarwiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce po niespodziankę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię niespodzianki a Tobie zdradzę tajemnicę - życie tak naprawde zaczyna się po trzydziestce!!!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  32. dopisuje się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam niespodzianki i zgłaszam swój akces!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy1/26/2011

    zgłaszam się do zabawy!
    niespodzianka, już nie mogę się doczekać:)

    ewelina12-555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja poproszę o wzięcie mnie pod uwagę w trakcie losowania ;)

    moj mail
    ktosiulka[at]tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie ustawie się w kolejce. Może chociaż raz uda się coś wygrać :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się i ja,bo luuubię niespodzianki:)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też ustawię sie w kolejce może szczęście się do mnie uśmiechnie :))
    marwa3576@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce :) Niespodzianki wręcz uwielbiam :)
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem po 30-stce i faktycznie, teraz chce się żyć!
    Pozdrawiam i ustawiam się w długim ogonku

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście ja także się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem chętna:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Pooglądałam to i owo na Twoim blogu i muszę powiedzieć, że widziałam całe mnóstwo pięknych rzeczy :) Myślę,że niespodzianka też będzie super więc staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam, chetnie wezme udzial w losowaniu :)Pozdrawiam cieplo. Lubie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Powoli lista chętnych się rozrasta widzę. To i ja chętnie wezmę udział w losowaniu.

    http://wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję wspaniałej trzydziestki! To chyba czas kiedy wreszcie można zacząć żyć tak, jak się zawsze pragnęło. Nowy, wspaniały czas!

    Chętnie wezmę udział w losowaniu tych pięknych drobiazgów, zwłaszcza, że i moje zbiory scrapowo-decoupageowe są dość skromne póki co...

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce do ...gorących życzeń! trzy dyszki to nie bylejka sprawa, wiem to z autopsji...;-] potem rzeczywiście , jakby lżej... z górki.... życzę optymizmu i zdrowia, miłości oraz słodkości....
    trzymajcie za mnie kciuki,może kiedys sie uda w losowaniu ;-]

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy2/02/2011

    ja rowniez ...wszystkiego naj , oby czas wolniej leciał. pozdrawiam marzena
    kwiatuszek1412@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. przesyłam najserdeczniejsze życzenia, cichutko ustawiając się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię niespodzianki.Ustawiam się wobec tego w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja się z chęcią zapisuje;) Mówi się, że po 30 to się życie zaczyna;D Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne, okrągłe urodzinki się zbliżają... szczęścia życzę przede wszystkim! i zdrowia - wtedy do szczęścia już jeden krok! pozdrawiam serdecznie i do zabawy się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się emilka_gryca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam sie i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2011/02/candy-marcowe-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuje za zaproszenie i zgłaszam się do candy.
    Pozdrawiam;-)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy2/07/2011

    Z chęcią i ja staję w kolejce
    i pozdrawiam, Sonia
    bombek74@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię niespodzianki, więc chetnie się zapiszę! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  59. to ja się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. a życie zaczyna się po 30-tce hehehe to chyba szykuje się huczna impreza? pozdrawiam gorąco i dopisuje sie z checia

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuje się i ja tez już trzydziestka :) niebawem stuknie mi 31 ...

    OdpowiedzUsuń
  62. staję również do kolejki :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię niespodzianki, więc i ja ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. O gratuluję. Ja już jestem po tych urodzinach :) Mam nadzieję że przyjmiesz je równie optymistycznie co ja :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  66. dopisuję się i z ciekawością czekam na losowanie
    uściski wielkie i witamy w gronie 30:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Tak więc i ja zostawiam swój komentarz do udzialu w cudownej zabawie!!
    Pozdrawiam! Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy2/15/2011

    Super. Ja tez się zgłaszam do zabawy - martaa82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też się zgłaszam - evemarzec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja nieśmiało...:)

    OdpowiedzUsuń
  71. chetnie wezme udzial w zabawie

    obserwuje jako Zofiana

    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. super, kocham niespodzianki !

    OdpowiedzUsuń
  73. Dużo zdrówka, bo to najważniejsze!
    Dużo uśmiechu, bo to najweselsze!
    Dużo szczęścia i miłości, bo to najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też ustawię się w kolejce. A przy okazji złożę życzenia: Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Okrągła liczba - będzie świętowanie :) Z tej okazji życzę wszystkiego co najlepsze oraz kolejnych inspirujących prac :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się, kocham niespodzianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jej, mnie tez w tym roku stuknie trzydziestka... ;)

    Juz teraz zycze Ci wszystkiego dobrego i spelnienia marzen :)

    Dopisuje sie do zabawy, uwielbiam niespodzianki :)

    http://mapowska.blogspot.com/ - info o Twoim Candy jest w prawej bocznej kolmnie

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego najlepszego
    Ciekawe czy dopisze mi szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam niespodzianki :)
    Wszystkiego naj naj naj lepszego .

    http://kamanoska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. tez lubię niespodzianki :) dopisuję się więc do zabawy :) i zapraszam na swoje urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  81. to i ja dreptam na koniec kolejki :)
    kinga_w206@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. sto lat, sto lat, wszystkiego naj naj naj życze

    OdpowiedzUsuń
  83. Lubie niespodzianki, więc pocichutku się zgłaszam :)
    http://karkakg.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Flotka2/27/2011

    Dopisuję się z chęcią ;) flotka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja stanę w kolejce, bo niespodzianki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również się zapisuję :) Z przyjemnością!
    rogala.aleksandra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja stanę w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Martyna3/01/2011

    Ja również się zgłaszam :)
    martynahen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. to ja również się dołączam:D
    ada.legon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Dopisujemy się i zapraszamy na nasze powitalne Candy po obraz :D http://tusiemaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy3/02/2011

    Ja również się zgłaszam :)
    Wszystkiego dobrego!!!

    kasia0529@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Włączam się do grona chętnych z najlepszymi życzeniami:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak to się stało, że ja wcześniej słodyczy nie widziałam??
    Oczywiście dołączam do grona chętnych:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  94. ania.n3/04/2011

    Wszystkiego co najlepsze
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy3/06/2011

    witam w gronie trzydziestolatków, dopisuję się :), renatka48@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. wszystkiego najlepszego;-D
    I oczywiście ustawiam sie w długiej kolejce ;-p

    OdpowiedzUsuń
  97. i ja składam najlepsze zyczonka

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja chętnie stanę w tej dłuuugiej kolejce.
    Z życzeniami staję.
    I po 30 to jeszcze nie z górki - tu dopiero wychodzi się na równą prostą ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Znajdzie się miejsce i dla mnie? Kolejka długa.. fiu fiu..

    Kochana 30.. podobno najpiękniejszy czas.. Życzę Ci, aby był to naprawdę wyjątkowy czas;)

    OdpowiedzUsuń
  100. 30 to taka ladna cyfra, pamietam ja sprzed kilku lat:-) teraz to juz z gorki.dolaczam sie do zabawy i serdecznie pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  101. Kolejka długa ale chętnie skuszę się na taką niespodziewankę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. poprosze i ja
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!! a po niespodziankę ustawię się w tej dłuuugiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  104. 30 lat, to dopiero 1/3 życia, wszystko co dobre przed Tobą i tego Ci życzę;-)
    Na losowanie czekam z niecierpliwością;-)))

    OdpowiedzUsuń
  105. Trzydzieści lat... e tam z górki! ;)
    Właśnie zaczyna się druga młodość i najpiękniejszy wiek w życiu kobiety :)
    Serdeczne życzenia urodzinowe, satysfakcji z życia i konsekwentnego dążenia do celu składa bardzo cicha wielbicielka :)
    morrigu.morrigan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy3/09/2011

    Witam,
    bardzo chętnie dołączę do grona osób podziwiających Twoją twórczość.Myślę że fajnie byłoby mieć w ręku jakiś drobiazg zrobiony przez Ciebie i tym samym próbować samej coś takiego stworzyć.Pozdrawiam.
    buniek63@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. staję w kolejce...
    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale się trzeba nachodzić,żeby zadreptać na koniec tej kolejki;)!Teraz już sobie zagrzeję miejsce i po cichu liczę na szczęście przy losowaniu tych słodkości;)!pozdrawiam!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Widzę,że szanse na wygraną mam niewielkie;)ale zawsze są;)więc pędzę do kolejki i czekam niecierpliwie na wyniki...
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. My uwielbiamy Niespodzianki :) Zapisujemy się do zabawy :))) Zapraszamy tez na nasze Rozdawasie u Magicznych :) Galeria Magiczna. Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. I hope for the best:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. dziekujemy za mily komentarz i przy okazji zapisujemy sie na candy ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  113. Kocham niespodzianki!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Wszystkiego najlepszego!!!Rowniez ustaiam sie w kolejce:)
    Poydrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja się przyłączam.
    Również kocham niespodzianki.

    http://witaaminkaa.blox.pl/html
    http://myscrappasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. W takim razie i ja sie ustawiam w kolejce - to mój debiut w candy ;-) Życzę Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  117. no ciekawe jaka to niespodzianka, , zapisuje sie to sie dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapisuję się do twego funclubu :D a co mi tam :)
    pozdrowionka uśmiechu i słonka :)

    http://flintolinkascrappassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  120. uwielbiam niespodzianki! uuuuwielbiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy3/13/2011

    wyrażam chęć do udziału w losowaniu :) I kocham niespodzianki!
    pozdrawiam
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Jak dobrze,że zdążyłam;)Dopisuję się koniecznie;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. i ja ustawiam się w kolejce!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy3/14/2011

    zgłaszam chęć udziału lonia-jedryczka11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja również z przyjemnością zawalczę o niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy3/15/2011

    biorę udział. http://toj.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy3/16/2011

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    Pozdrawiam
    pati555555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja również chętnie dołączę do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  129. i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  130. A JA SIE ZAŁAPIĘ NA CANDY? POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  131. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń!
    Zapisuję się do candy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  132. zapisuję się w ostatniej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  133. Chętnie się dostawię do kolejki :) km.wisniewska@wp.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)