wtorek, 18 stycznia 2011

Minun pikku keittokirja;)

Czyli moja mała książka kucharska;)
Na dworze tylko biało i biało ...i biało ..zaczyna mi brakowac tych wszystkich kolorów więc zrobiłam sobie bardzo kolorową 'książkę kucharską' z kieszonką na przepisy...czasem cały zeszyt z przepisami miałam umorusany mąką a tak wystarczy wyjąć kartkę i nic się więcej nie pobrudzi...:)





Ale oprócz tego kolorowego cacka chcę wam pokazać kolczyki które dziś do mnie przyszły poczta...w sekrecie powiem wam że jestem wielką fanką króla Juliana co oczywiście ukrywam przed moimi dziećmi ale teraz z tymi kolczykami nie da się nic ukryć;)
Dziękuję za szybką przesyłkę ...choć jedna szybko dotarła:)




Zdjęcia oczywiscie nie najlepsze ale za to przeszycia jak zawsze ręczne;)


5 komentarzy:

  1. Książka kucharska jest świetne!

    Kolczyki... tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka kucharska rewelacyjna, i bardzo pomysłowa. Jestem pełna podziwu dla Twoich ręcznych przeszyć, mistrzostwo:)
    Kolczyki świetne.
    Ja ostatnio się chwaliłam że śnieg stopniał, a tu od rana popaduje znowu:/
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki bardzo orginalne:)
    A książka pomysłowa i fajnie kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też z córcią kochamy króla Juliana-szczęściara z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zywe kolory, takze Twoja ksiazka kucharska podoba mi sie bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)