wtorek, 4 stycznia 2011

Kartki,kartki i kartki;)

Miałam natchnienie to sobie troszkę poszalałam;)
Niestety biedna jestem w te wszystkie przydasie ( czekam na paczkę) i muszę się cieszyć z tego co mam...nawet kwiatki się skończyły ale już mam na oku kilka kursów więc jakoś sobie poradzę....no i ten aparat ech tragedia ale za to wszystko szyje ręcznie więc mam nadzieję że będzie to taki mój mały plusik
:)


Mini kopertówka dla babci;)



Kartka dla dziadka;)


Urodzinowa dla przyjaciółki;)





Kartka na urodziny teściowej;)


Papiery oczywiście ze scrap.com.pl
Dziękuję za odwiedzinki...:)

9 komentarzy:

  1. Piekne kartki! Fajne przeszycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Jakie cuda! No i na dodatek wszystko w zieleni!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale wysyp karteczek ;)) Kurczę, też muszę w końcu coś dla babci zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są...wszystkie:) Dziękuje za odwiedziny i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie Twoje kartki podobaja.

    Kreatywnego 2011 zycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :D
    a kolczyki produkują się powoli, ale produkują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)