czwartek, 9 grudnia 2010

Wyzwanie w Polki Scrapują;)


Pewnie znacie takie powiedzenie "porywać się z motyką na słońce" i tak właśnie jest w moim przypadku ...nie potrafię ale robię i biorę udział w wyzwaniach:):):)
Mam też swoje inne ulubione powiedzenie "co cię nie zabije to cie wzmocni" dlatego nie martwie się jak coś wyjdzie mi nie po mojej myśli...bo to wszystko procentuje w późniejszym czasie;)
I tak wmawiając sobie te dwa powiedzonka ...wzięłam udział w wyzwaniu w Polki scrapują.
A wieszaczek wisi u mnie w przedpokoju i jak to mówi mój mąż ...straszy:):):)
















3 komentarze:

  1. Nie potrafi Pani?No jak, przecież Pani takie cudo zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka jak ja Cię lubię!:)
    Mnie się zawsze wydaje że coś jest nie tak z moją pracą w tym przypadku z tym wieszakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi! A co do pomysłu... rodzice mówią mi, że nic na to nie poradzę, skoro lubię to robić, ale ja jednak poważnie zastanawiam się nad candy, bo okazja jest. Już półmetek, 50 postów napisałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)