czwartek, 16 grudnia 2010

Notes;)

No i udało się...w końcu miałam chwilę spokoju i mogłam coś zrobić;) A zrobiłam sobie notes KOBIETA,który pokażę na wyzwaniu w Twórczym Pokoju
miało być w stylu vintage i jest...w mniejszym lub większym stopniu ale jest;)
Papier wykorzystany w tej pracy to Kolekcja Zauroczenie-Oczarowanie:)

Zdjęcia niestety nie są idealne ale ciężko je zrobić w dobrym świetle skoro słońce wstaje o godzinie 9.32 a zachodzi o około 14,36 a akurat w tych godzinach jestem na kursie języka fińskiego.

Oma vihko NAINEN. Paperit ostin Puolassa . Kiitos vierailusta:)))



4 komentarze:

  1. śliczny^^ super kolorystyka! dziękuję za przypomnienie o TP :) Nawet nie pomyslalam, ze kartka sie nada ;) Ale zgłosiłam^^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama od jakiegoś czasu zabieram się za notesy w tych klimatach...ale jakoś na razie nie mam natchnienia na vintage;) Twój jest świetny i pokazałaś że wcale nie musi być przepychu żeby było klimatycznie;) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny notes. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)