czwartek, 30 grudnia 2010

Dla babci;)

Dzień Babci dopiero w styczniu ale ja już zrobiłam kartkę dla mojej babci;)
Moja babcia to starsza Pani , która uwielbia szydełkować dlatego też mam nadzieję że spodoba się jej kartka zrobiona dla Niej;)
Bardzo lubię to Święto bo wtedy nie liczy się to że jestem matką dwójki dzieci...że trzydziestka mnie dogania nie miłosiernie ale ważne jest to że jestem wnuczką mojej babci;)Czyli taki mały powrót do dzieciństwa;)

Zdjęcia niestety słabe ale robione telefonem więc wybaczcie;)










4 komentarze:

  1. Na pewno się spodoba, jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, Babcia na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa...zapomniałam - WSZYSTKIEGO NAJPIĘKNIEJSZEGO NA NOWY ROK :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Założę się, że kartka dla Twojej babci się spodoba, bo jest przepiękna...taka radosna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)