niedziela, 23 maja 2010

Zamiast kwiatka;)





Jako że mieszkam w Finlandi to już za mną pierwsza część zakończenia roku:)
Panie w przedszkolu zorganizowały cyrk dla dzieci i wiele ciekawych zabaw...dzieciaczki dostały dyplomy i kwiaty..czym byłam zaskoczona bo w Polsce raczej nie jest spotykane..chodzi mi o kwiaty dla dzieci....Teraz tylko dzieciaki czekają z utęsknieniem na 28 maj i wakacje!!!

A ja postanowiłam zrobić Mini ( nawet bardzo mini) albumik dla Pań ze zdjęciem mojego syna....mam nadzieję że będą bardziej zadowolone z tego skromnego prezenciku niż z kwiatów;)

6 komentarzy:

  1. Album - fajny pomysł, to przecież pamiątka na długie lata:) ja bym się cieszyła z takiego prezentu, mam nadzieje,że panie przedszkolaki u Ciebie mają podobny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę że potencjał się znalazł-i to całkiem spory i śliczny.Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik świetny, będzie miłą papiątką dla Pań Przedszkolanek :) Piękna okładka albumiku z podziękowaniem, taka delikatna, a jakże wymowna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wasze komentarze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo;)